“KITA MEMBINA HIDUP DENGAN APA YANG KITA DAPAT TETAPI KITA MEMBINA KEHIDUPAN DENGAN APA YANG KITA BERIKAN”

Monday, March 15, 2010

a joruney 2 pahang :)

letihnyerr...
semalam kul 12 sampai ukm..
waa, dari kul 6 gerak dari temerloh,pahang ,, dalam 6 jam la jugak nk smpai ukm.
da macam dr kedah mai kl je.hehe,,
bukan ape, smlm traffic jam kt highway,, cuti sekolah kan..
atceli nk story sal pengalaman 3 ari kt pahang.. best gle :D
aku stay kat kampong desa murni sanggang,.
stay ngn mak angkt aku la..
family angkat aku baek sgt.. terutama mak aku..
huhu, da rase cm mak sndiri dah cara dia layan aku..
makan, mnum sume cukup.. die akan pastikan aku makan jugak,,
hm ,masa nk balek mak sedih sgt.. :(
xpela.. nnt ade mase aku janji akan melawat mak ngn ayah kt pahang..
hepyy:)
nk tgk gambar? nnt r uplod..
malas r..
ok? hehe..
bye2.